Veckans citat:

"Sikta på månen. Missar du så är du ändå på väg mot stjärnorna"- Willis Reed



måndag 28 mars 2011

Dass Lan

02.30: Emelie och jag tittade på videor på YouTube och skrattade oss hesa. Alla andra trodde att vi hade fått i oss för mycket socker, och det hade vi nog också...

o3.00: Vi stack alla till Mc. Donalds. Det var fullt med folk där trotts tidpunkten... Vi köpte det som skulles och gick snabbt därifrån...

o3.40: Några började kolla på en film, som handlade om hajar tror jag. Jag HATAR alla hajfilmer så jag ville inte se på den. Dessutom var jag inte så sugen på att se på en hajfilm klockan tjugo i fyra på natten...

04.00: Jag Emelie beslöt oss för att försöka sova. Vi la oss på varsin madrass. Jag var förvånansvärt pigg och hade svårt att somna i början. Men Emelie började snart snarka =X
Somnade kanske vid halv fem eller nått.

08.00: Min väckarklocka började ringa med låten 'Bananer i pjamas'. Jag blev ganska arg efter bara 3 och en halv timmars sömn. Men jag var tvungen att gå upp för att hinna med tåget som skulle ta mig till landet. Jag lyckades tyvärr väcka nästan alla, *sorry*.

Det var typ det som hände, och mycket mer såklart, men det orkar jag inte skriva:)

Ciao!

*Ebba

1 kommentar: